Оплата | Доставка | Повернення

На обробку замовлення потрібно 3-4 робочих дня (з них на пошиття замовлення потрібно до 3 робочих днів).

Доставка по Україні здійснюється компанією “Нова Пошта”.

  • Залежно від населеного пункту отримувача на доставку потрібно 1-3 дні.
  • Вартість доставки залежить від ваги і оціночної вартості посилки. Ми вказуємо повну вартість вашого замовлення при відправці посилки, щоб вся сума замовлення була застрахована від нещасних випадків транспортною компанією “Нова пошта”.
  • По готовності Вашого замовлення ми відправляємо смс з номером декларації для відстеження посилки.

Оплата здійснюється 3 способами:

  • оплата на картку ПриватБанку при оформленні замовлення через систему прийому платежів LiqPay
  • оплата на карту Приватбанку, яка проводиться самостійно в терміналах України, протягом 24 годин з моменту оформлення замовлення
  • оплата післяплатою через систему оплати транспортної компанії НоваПошта (тарифи цієї послуги вказані на сайті транспортної компанії)

Умови повернення:

Відповідно до закону України («Про захист прав споживачів»), клієнт може обміняти або повернути куплений товар протягом 14 днів. Якщо придбаний товар не підійшов Вам за розміром або в процесі примірки відчули дискомфорт, Ви можете зв’язатися з нашими менеджерами та домовитися про обмін виробу.

Повернення товару не з вини виробника проводиться у розмірі 60% вартості замовлення у зв’язку з тим, що всі замовлення ми виконуємо як індивідуальне пошиття, тому 40% вартості – це компенсація послуг з пошиття виробів. Оплата за зазначені послуги індивідуального пошиття не підлягає поверненню згідно із Законом України.

Товар можна повернути, якщо були дотримані такі умови:

  • Ви його не носили;
  • збережено вихідний вид товару (немає зачіпок, подряпин, плям, слідів дезодоранту);
  • не пошкоджена оригінальна упаковка.

Що можна повернути?

Ви можете повернути аксесуари, лосини, велолеггі, комбінезон та спортивні топи. Обмін та повернення можливе протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Товар можна повернути лише в тому випадку, якщо збережено зовнішній вигляд, немає жодних дефектів, збережено всі етикетки та ярлики виробника.

Всі витрати, пов’язані з обміном та поверненням товару, включаючи доставку, бере на себе Покупець (крім випадків, пов’язаних з виною продавця та виробника).

Просимо звернути Вашу увагу, що купальники належать до групи товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню (див. Постанову Кабінету Міністрів України). Наші шортики для poledance також належать до категорії одягу “купальники”.

Якщо покупець відмовляється від приймання товару через неналежну якість виробу, покупець повинен сплатити всі витрати за доставку. Перед оформленням замовлення ретельно підбирайте свій розмір, якщо є питання – звертайтесь до нас за телефоном за консультацією 0992430024. Звертаємо Вашу увагу, що через налаштування та характеристики Вашого пристрою, колір товару може трохи відрізнятися від відображеного на екрані.